понедельник, 11 августа 2014 г.

ԼՐԱԳՐՈՂ ԶԻՆՎՈՐԻ ԿՐԾՔԱՆՇԱՆՆԵՐԸ

ԼՐԱԳՐՈՂ ԶԻՆՎՈՐԻ ԿՐԾՔԱՆՇԱՆՆԵՐԸ


Փոխգնդապետ Ռ. Շահգելդյանի հրամանատարությամբ գործող զորամասի բոլոր ստորաբաժանումներում էլ տեսանք մեկ, երկու, երբեմն նաև երեք կրծքանշանով պարգևատրված զինվորների, որոնց մեջ քիչ չէին նաև պայմանագրայինները, որոնք պարգևներն ստացել էին հենց այստեղ ծառայելու ընթացքում: Շարքային Էրիկ Աստվածատրյանը պարտադիր ժամկետային ծառայության զինվոր է և կրծքին կրում է «Քաջարի մարտիկ», «Լավագույն մարզիկ զինվոր» և «Հայոց բանակի գերազանցիկ» կրծքանշանները: Արժանապատիվ տեսքով զինվորն ինձ անակնկալի բերեց, երբ ներկայանալով ասաց, որ վարորդ է նորոգման վաշտում և ծառայել է ընդամենը մեկ տարի:

-Վարորդի մասնագիտությունը ձեռք եմ բերել բանակից առաջ, զինկոմիսարիատի միջնորդությամբ՝ մարզատեխնիկական ընկերության ավտոդպրոցում, բայց սկզբում զորամասում վարորդի ազատ հաստիք չկար, և ինձ նշանակեցին հաշվարկի լիցքավորող, որտեղ էլ ամբողջովին տիրապետեցի հակատանկային այդ հրանոթի օգտագործման գաղտնիքներին, և ինքս ինձ ոչ թե վարորդ, այլ հրետանավոր եմ համարում:

-Այս կարճ ժամանակամիջոցում ինչպե՞ս ես հասցրել դրսևորել քեզ, որ արդեն երեք ծանրակշիռ պարգև ունես:

-Այս մեկը համաբանակային սպարտակիադայի մասնակցության, «Հայոց բանակի գերազանցիկը» քննություները բարձր գնահատականներով հանձնելու, իսկ «Քաջարի մարտիկը» զորավարժության մասնակցության և ճամբարային հավաքի ժամանակ կատարած աշխատանքների համար եմ ստացել,- պարզաբանեց Էրիկը:

շարունակությունն այստեղ` http://www.hayzinvor.am/27587.html

Комментариев нет:

Отправить комментарий